28 Eylül 2008 Pazar

Tatil

Poof puf pöf :P Okullar tokuz günlük bayram tatiline girmiş bulunmakda çokdan.Tatil sefası çekiceğimi düşünürken zehir zemberek oldu günlerim.Cumartesi sabahından beri salya sümük hüngür hüngür ağlıyorum.Tipim kaydı allak bullak oldum.Yazdığım saçma sapan şiirlerden de anlaşıldığı gibi isyanlardaydım.Karalar bağladım sürekli 4 saatte bir hap alıyorum yoksa çıldırıcam baş ağrısından.Cumartesi gününden beri çekdiğim acıya son vermek için aklımdan neler geçmedi ki.Balkondan atlamak :P Matkapla beynimi oymak :P Kafamın sağ yarımını uçurmak :P Çenemi kırmak yumruklamak :P Annem kafamı yediğimi düşünüüp kendime gelmem için çarşıya çıkardı zor kullanarak.Aslında gitmek istiyordumda bedenen ve ruhen çökmüş durumdaydım.Evde komalık gibi hareket ediyorum.Yakında psikiyatris yolları gözükerse hiç şaşmam.Tercihim bakırköydür:P İstanbulu görmüş oluruk:D


Neyse işde kaç saattir çarşıdaydık anam sağolsun ne istediysem aldı vala.En güzelide horoz şeker tipinde şekerlerden aldım alışveriş boyunca yalıp sömürüp durdum.Erkeklerin surat tipi çok komikdi ama hahaha:D Arkadan bacaklarıma bakan hırpolar elimde şekeri görünce çocuk bu diip uzaklaşdılar:P Alışverişdede uyuz oldum ya bedenime gören olan her şeyin kolları kısa geliyor.Bende hiç sevmem öle kısa kollu şeyi böle upuzun olcak.İrenç çırpı gibi bileklerimi kimse görmesin:P Çaput gibi kollarım var vala Burdan ta dizime kadar hahhaha:D(o kadar değil tabi:P)

Yarın abbas yolcu memlekete gidicez.Hiç istemiyorum ya istemeyi bırak nefret ediyorum sıkıntıdan geberiyorum ordaa herkesi tek tek gez öp carttıda curttuda.Nolur paşa gibi evimizde otursak illa ki her bayramda seyranda gidilicel oraya uyuz oluyorum.Eskiden daha çok severdim.Uğraşcak şeyler bulurdum küçükde olunca her istedim alınırdı en küçük torundum kıymetliydim:P Şİmdi pabuclarımız dama atıldı.Azgın teke dayım 50 yaşında 4. karısından ve karısı 25-30 yaşlarında bi bebek dönyaya getirdi.Sonra başımıza torunların çocukları çıkdı falan filan.Vede insan büyüdükçe bazı şeyleri daha rahat görebiliyor.Sevgim azaldı onlara karşı hinliklerini çıkarlarını yapdıkları kayrımları gördükçe adeta midem bulanıyo onlardan.Akrabalarımı sevmiyorum insanları kendi seçimlerim dışında sevmiyorum.Muhatabım olmayan kişilerle sohbete giremkden nefret ediyorum ellerini öpmekden dahada nefret ediorum.Saygı duyulucak kişi var duyulmıcak kişi var.Hayvanları daha çok seviyorum.Acayip hayvan sevgim var.Hayatımda ki çoğu insandan daha kıymetliler...Öff zaten çekip gitmek istiyorum burdan uzak bi yere ama daha var zamanı:P

~~~~Çok mu konuşdum?Ama daha anlatıcaklarım vardı.


CaSII

0 yorum: