15 Eylül 2008 Pazartesi

BitaP


Okuldann geldim...Hiç halim yok.Karnım ağrıyo uykum var ama uyuyamam çalışmam gerek:/

Hemde çokk...Güya bu sene rahatlıcakdık sınıfı geçcek kadar çalışcakdı eller havaya kalçaya yapcakdık.Nah sınıfı geçcek kadar çalışcaksın asıl bu sene çalışmam gerek alan seçimi yapıcaz sene sonunda istedim yere gitmem için notların iyi olması gerek...Birde bizim kesin öss die bişi gircemiz belli deil sbs gibi bi sistem olabilir yada yılsonu not ortalamamız car curt işde belkide öss...Günde bir öğün evde matematik yemem şart...Bizim oğlanın matemaği süper.Normal derslerde kuzu kuzu oturan çocuk matematikde aslana dönü kükrüo adete...Nası bir matematik aşkı bu.Zaten çokda süper deil matematiğim...
Bugün rezil oldum gene sınıfda...Emre zmpırtısı denen salağı sıranın üstünden paldır küldür düşürdüm.Amacım sadece çocuk ayağını çekip oturmakdı camış gibi yayılmış ayağından tutup çekmemle yığılması bir oldu.Hiç bişi yanmamda bizim ki tip tip bakdı slk:S

İkinci vukuatım çocun teki uğraşıp duruodu gelip gelip şişelerimi yere atıo embesil...Arkasından koşdum tutup pataklamak için merdivenlerden geçerken kendimi ne sandıysam etekle beraber kıçına tekme attım oda poposunun üstünde merdivenleri saya saya tıngır mıngır gitti:P
Ve bizim slk her zaman ki gibi bakdı mölün mölün!!!!
Atanan öğretmenler dolayısıylan ders programı ve öğretmenler değişti...E mal adamlar zaten biz zar zor alışmışız hocalara hadi bakalım gene başa dön...Ne slk abalak bir sistemdir.Hepsi her neyse ama ingilizce manasında boku avuçladık resmen...Eski hocamız çok iyiydi en azında türkçe konuşuodu...Ama bu adam bizi bu sene sıçırttırcak.
Bu gelen dallama tek kelime türkçe konuşmuo bişiler zırvalıo arada bir iki kelime anlarsak anlıoz yoksa yok mal mal bakıoz...Gerizekalı havalı şerefsiz kesin bize hava atıoo göt herif yaa
Elimize bi çalışma programı tutuşturdular alın bunu yapın sıkıosa yapmayın dediler resmen...Program Benimde Kişiselleştirmeme uğradıkdan sonra ki hali şöyle:
18:00=>derse başla(hazırlıkdır ödevdir tekrardır cılı cılı)
21:00=>yarım saatlik bir mola:S
21:30=>ayrıca matematik ve fizik
23:00=>uyu-zıpar-kapanış

Bilemiyorum bu programın uygulanma ihtimali ne kadar yarın denemeye çalışıcaz:S Nete nezman gircem ben yaa...Haftasonunu yazmaya gerek yok full net:D

Bide büyük sınıflarla geçen diyologlar var ki uyuz edici

-şitt kısss çööm
-aloo çömm çömezz baksanaaa
-ne varrr!!!???
-çıksana çıkar mısın benle
-hönk ....çöm ben:S sikdir lan hıyar!!!

-havalıııı
-:S
-baksana biii
-
-bak sana lan yalı kazığııı
-ve havle vela.....

Buna benzer saçma sapan olaylar bugün ilk defa yemekhaneden yedim rezil kepaze oldum kıravatım çorbanın içine girdii...otobüsde gelirken arkada yer olunca oraya oturdum.Sonra iki dane tosun gibi teyze geldi...Bi gariplik farkettim onlar gelio arkalarındanda başka bişi geliodu meğerse götleriymiş ha maşalah dedim ama olamaz yanıma oturdular birinci teyze attı kendini ikinci tahmin edildi gibi götü bi türlü giremedi sonunda götünün yarısı bacamın üstüne çıkdı bacam uyuşdu ezildi kızardı alahım yarabim belediye bunlar için halk otobüsü yerine halk vinçini hizmete sokmalı..

Biraz matematik ve biyoloji çalışdıkdan sonra kendimi yatağımın sonsuz derinliklerine atmak istiyorum alahım...keşke hep uyusak yatsak kalksak uyusak:S


Çüzzzzz:D


CaSII

0 yorum: