20 Eylül 2008 Cumartesi

Ciyyak Sarıı

Cumartesi günlerinin tadı bir başka vala.Bunu daha yeni anlıyorum desem doğru olur.Okuldan gelmişliğin yorgunluğu yok yarın telaşı yok.Oh be lüküs hayat:P İçim huzurla doldu utanmasam bacaklarıma battaniyemi örtüp, avuçlarımın arasına sıcak kahvemi alıp soğuk rüzgarlara karşı balkonumuzda oturacağım.Lafı uzatmayalım ne zamandır yazmak isteyip de yazamadığım konuyu şimdi rahat rahat oturup anlatmak istiyorum...Normade okul çıkışında yazdığım için sadece okulda çekdiğim çileleri eziyetleri ve bilgileri aktarabiliyorum.E napalım okul mağduresi olarakdan anca o kadar çıkıo parmaklarımızdan.

Neyse gelelim konuya öhm.Charlie'nin meleklerinde Natalie(cameron diaz) gibi olmak yada çocukluğumda en sevdiğim iki çizgi filmden biri olan wıtch'ın corneliası gibi olmak alt komşumuzun kızı gibi ciyyak ve bıcır bir sarı olmak.Onlar ciyyak sarı saçları, maviş mviş gözleri ve şepşeker edalarıyla 8 yaşımdan beri benim güzel tanımımı etkilediler ve kendimi sürekli kara kuru çirkin bşi hissetmemi sağladılar ve sağlamaktadırlar.Her zaman kızlarda sarışınların güsel olduğunu düşünür aksini hep redderdim etmekteyimde.Ben mi nasılım?
Arkadaşlar:
-ya sen çok beyazsın ya..
-kansızlıkdandır

komşumuzun kızı:
-cası abla nie senin bacakların bu kadar beyaz
-:S sarışınım ya ablacım ondandır
- e bende sarışınım
-sen çok toz toprakda oynuon fazla kirlenmişin koş annem sana bi kese atsın:P

Sarışın olmasına sarışınımda gözlerim hiç bi zaman renkli olmadı.Saçlarım hiç bi zaman bok sarısından öte ciyak bi sarı olması.Ve bana güsel diyen hiç bi kimse ay ne şekersin gibilerinden bi ifade bulunmadı tısss.Böle yüzleri beş karış şeker kızların suratını biberle sürte sürte soymak istiyorum:P Minyon tipli kızların mıçına kazık sokmak istiyorum belki biraz boyları uzar:P Velasılı kelam öle olmak istedim hep...Ama ilginçdir ki böle hoşlandığım beğendim ünlü olsun arkadaş çevresinde olsun hep esmer olmuşdur.Oda ayrı bi ilginçlik.Yok ilginçlik değil bu resmen dengesizlik:P

Bi gün saçlarımı ciyyak sarıya boyatırmıyım mavi lens alır mıyım bilmem ama hiç bi zaman bıcırık ve şeker bişi olamıcam o kesin:D Olsun yaa bizde böle takılak daha orcinaldir belki:P



CaSII

0 yorum: