18 Eylül 2008 Perşembe

Arsız Hanım

Hanım hanımcık dedim nası başa çıkarım ben bunla dedim:P kız resmen yüzsüzün teki çıkdı ya.Bizim olanı kesiyordu belli ki göz koymuş hemen farkettiim:D Bizim olan en arkanın bir önünde oturuyordu.Tüm arkadaşlarını bırakıp gidip en arkaya çocun dibine kondu.Bugünde bizim ki yer değiştirdi bu bu hanım yüzlü arsız öğle arasından sonra gitti gene arkasına oturdu.Resmen çöreklendi.Pislik yaa bide hanımcık dedim ben buna benden arsız çıkdı bu ya:D sesizden korkucaksın zaten gerçide fazla sesiz deil ama sinsi galiba:P aramızda kötü deil yemekhaneye birlikde gidiyoruz durağada birlikde gidiyoruz:S Bendeniz çatlak daha bi kelime konuşmuşluğum yok oğlanla:S Öle mal mal bakışıoruz anca...Bu bazen angut gibi ağzını açıoo tip tip bakıorum kapa ağzıını die:D anlamıo kazcık.Bide böle dişlek deil miiii ahhppp yicem :P Nolcaksa olsun artık ya bi hocaya bi buna bakıcam die gözlerim pörtledi.Daha okullar yeni başladı ama olmıcaksa bu önümüzdekilere bakalım bari:P
Edebiyatcımız değişti.Edebiyat gibi adam vala 30 yaşında ama yirmilik gibi.Nese beni ilgilendirmez hocaya aşık olan aptallardan deilim:P Elleri çok hoşuma gitti:S İlk dersi olduğu için bildiğimiz abidik gubidik konuşdu bende sıkılıp ellerini seyre daldım:D
Bugün eve bi geldim odam toplanmış ne kadar mutlu mesut oldum yaa aradığım hiç bişiyi bulamıyodum.Odamın buna gerçekden ihtiyacı vardı:P

Şimdilik her şey yolunda gibi matematik çalışmaya devam, şu bizim olmayan ama bizim die tabir ettiğimiz oğlanı benim yapmam lazım:P

Ateş-kuru Hava-sıcak Su-ıslak(ıslak su:D) Toprak-kuru
Ateş-sıcak Hava-ıslak Su-soğuk(soğuk su) Toprak-soğuk

Aristo'ya göre elementleri de yazarak da tekrar etmiş olduk:P Aristoya göre 4 madde vardı hava-su-toprak-ateş...Cem enişteye göre tahta-su-toprak-ateş:D(g.o.r.a)

Aman gereksiz bir bilgi oldu.Aaa gereksiz demişken tuz nası keşfedilmiş biliyo musunuz?Tamam tamam anlatmıcam:D



CaSII

0 yorum: