14 Eylül 2008 Pazar

Hakkında


Evet bugün bloğu açmamın derinlikliklerine düşüncelerine şöyle bi iniş yapalım.Normalde hiç bi verdiği sözü tutmayan sorumluluklarına yerine getirmeyen isteyen ama içinde ki ukteyi bir türlü harekete geçiremeyen biri olarak dün size verdim sözü tutuyorum(!?!)


İçim daralmış kararmış ziftlenmiş kükürtlenmişdi...Kıç kadar olan okulumdan, nefret ettiğim ama geçinmek zorunda kaldığım için geçindim arkadaşlarımdan, merlin kazanından çıkma hocalarımdan ayrı düşdüm-okulumdan ayrılmışdım hala da ayrıyım!!!Kendimi çok yalnız hissetdim meğer onları ne çok severmişim...Birlikde olduğunuz insanlarla aranızda görünmeyen bağlar oluşurmuş ince şefaf ve sağlam...Kopmak gerçekden zormuş!


Tüm bunların tepesine(üstüne) bir ailem çıkdı!Sürekli kavgalar tartışma bağrış ve çığrışlar...

Yok anlaşamıyoruz olmuyor olcada benzemior.Ders çalış, kitap oku, bilgisayar başından kalk, odanı topla-anne diyologları

-Cansııııı
-ne ???
-Japona bak tıkla bakalım japano
-
-japondan mağil yok mu??
-yok
-tıkla bakalım
-neyine tıklıcam yaaa sen anlamıyomusun yüz kere mi açıklıcam ya kafanda var mııııı???


Babamın meşhur japon arkadaşı o kişiliği görüdüğüm yerde o kısık gözlerinii öyle bi pörtleticem kiii!!


Ve "Ergenlik" içinde bulundum henüz atlatma seneler olan çağğ....Tüm bunlar beni hayyattdan bezdiren somurtturan kırıtmamı engelleyen sebebler beni blog açmaya ittirdi kakdırdı...kısaca


1)Yeni okul, arkadaşlar ve ortam
2)Aile sorunları
3)Ergenlik Pisilikolojisi
4)İçimde ukde kalan blog aşkı
5)Millete özenme :P

Şİmdi gidip okulların açılması henüz 1 hafta olmamışken verinle tonla ödevi jelleşmiş beynimle yapmaya gidiyorum...Annem gelip bilgisayarım fişlerini çekmeyi bırakırsa daha çok konuşup bla bla edip kafanızı bellicem :D


Haaa unutmadım söz vermiş demişken manidar edebi bi sözlen bitirelim;


Söz Vermiş Aşklara...



CaSII

0 yorum: