13 Eylül 2008 Cumartesi

Haydi Başlayalım


Önceliklen beni şu an itibariyle okuyan herkese canı gönülden kucaklarım :P Uzun zamandır kısaca şöle diim blogları keşfettiğimden beri bi tanede ben açim düşüncesi vardı hep içimde.Nası bir istekse 1 seneyi geçdi 2 seneyi buluyordu ben artık unutmaya başladım sanırken bakdım ki içime dert olmuş beyinsiz öküz boku gibi serilceme beyinli öküz çişine terfi ederekden akmaya hareketlenmeye karar verdim...


Bloğu açdım açmasına ama bende az kalsın fıttırıp manyamaya yüz tutuyodum...Tema Tema Tema.İstedim ki en güzeli olsun en farkılısı olsun ço hoş olsun olsunda olsun...Saatlerce blog temalarına bakdım cık cık cık hepcine burun kıvırdım ama sonunda öle bi site bulmuşdum ki işte dedim hepsi de olabilir! 4-5 saatlik bi uraş sonunda bulmuşdum temayı karar vermişdim emindim kimsede yokdu bu tema:P çok güzel olucakdı ama olmadı olamadı yapamadım başaramadım eski temaymış kullanması zormuş yeni temalara bakacakmışım beğenmesine bilene tema çokmuş da muşmuş...


Ama ben bunu istiyordum fıttırdım bağırdım çağırdım söylendim iletimin baş köşesine çakdığım küfürlerle hakaretlerle bir güzel rahatladım kendime geldim elimizdeki imkanları kullanarak bişiler yapalım diyerekden iyimser moda geçdim...Zaten sabırsız ben uğraşmaya ne sabrım nede mecalim kalmamışdı hemen şimdiki temamızı gördüm ah iyi iyi hadi bu olsun diyerekden kodu alıp yapışdırdık...


Böyle fıttırıklı 2-3 gün geçirdim...Bunlar tabi bloğumuzun gır gır yanı :P Birde bloğu açma sebebim var ki o işde derin ve ciddiyetli bir konu...Onuda başka bir yazımda hatta hemen bir sonraki yazıda anlatalım istiyorum...Biraz karamsar depresifli bir sebeb olduğundan ötürü sonraya bırakıyoruz onu...


CaSII

0 yorum: