21 Eylül 2008 Pazar

Eksik Bir Şey


Yağmur yağıyor.Ama o kadar güzel yağıyor ki!Normalde burda ki yağmurlar bardaktan boşanırcasına yağar ve en fazla 10 dakika sürer.Bu sefer çisil çisil yağıyor.Havaya bakıyosun anlamıyosun yağmur yağdığını.Ağaçlara gözün takılıyor sonra ağır ağır ve usulca damlalar düşüyor yapraklardan.

Dün akşam her zaman ki gibi kulaklıklarımla müzik açık bi şekilde uyuya kaldım.Ramazan başladığından beri, top atsan uyanmayan götünde pireler tutaşan ben sahura uyanıyorum hep.Anlamadım gitti:S Akşam gene kalkdım kulağımda kulaklıklar ezginin günlüğü-eksik bir şey çalıyor.Kapattım uyudum.Sabah kalkıp müziği dinledim.O kadar hoşuma gitti ki sanki daha önce hiç dinlememişdim.İnsanı alıp hayatında ki eksik olan şeylere götürüyor.

Neydi benim eksik şeylerim?O kadar çok ki.Çok feci gelecek korkum var.Ama nası desem sadece bi 5 yıl sonra ne olacağımdan korkuyorum.Yarından bile korkuyorum.Yarının bana getireceklerini düşünmek çıldırtıyor.Peki neden korkar ki insan gelecekden?Gelecektende öte yarından?Geçmişde yapdığı şeylerden olabilir mi acaba?Geçmişde yapdıklarımızın hiç bi zaman orda kaldığını inanmadım.Sürekli yakamda oldular.Geçmişim geleceğimi sürekli ele geçirdi ve

etkisi altına aldı.Bir zamanlar yapdığım şeyin hatasını hep çekdim çekmeyede devam ediyorum.Ne zaman kurtulmaya çaba gösterirsem geleceğimde o zaman özgürleşecek.Ben kendime güvenmiyorum artık.Her şeyim yarımdır.Başlayıpda adam gibi bitirdiğim çok az şey var.İlk başlarda o kadar hevesliyimdir ki!Ama sonraları gelir geçmiş yakama konur büyük bir vicdan azabı suçluluk duygusu ve utanç.Kahreder beni.Ve işde geleceğim geçmişimden farklı olmaz.Yeni bir başlangıç olmasını istediğim gelecek, iğrençleşerek geçmişin yanında yerini alır...

Eksik bir şey var her zaman hayatımda.Yerini başka şeylerin doldurması gereken bir boşluk.Yanlışlıklarla doldurulmuş bir boşluk.O kadar zor ki yanlışlıkları söküp atmak benim için.Atabilsem zaten yanlışlıkları, koyabilsem yerine doğrlukları bu kadar çok korkmazdım gelecekden.Her yeni gün yeni bir yanlışlık.Atmak vazgeçmek daha da zorlaşıyor.Ama her şeye rapmen saydıklarımın hiç biri yeni bir başlangıç yapmak için bahane değil.Tüm yenilgilerime rağmen denemekden vazgeçmiyorum...


Eksik bir şey mi var hayatımda
Gözlerim neden sık sık dalıyor
Eksik bir şey mi var hayatımda
Gökyüzü bazen ciğerime doloyor
Öyle bir şey ki bu, kolay anlatamam
Atsan atılmaz, satsan satamam
Eksik bir şey mi var anlayamam
Bak çayım sigaram, her şeyim tamam
Kalksam durakdan dolmuş gibi
Arka koltukda unutulmuş gibi
Terliklerimle, gelsem sana
Sonunda aşkı bulmuş gibi

===>Ezginin Günlüğü

==>Casıının Günlüğü


CaSII

0 yorum: