23 Eylül 2008 Salı

Japon İşi

Ödevlerini bitirmiş matematiğine çalışmış ihenk casıı olarak karşınıza çıkmış bulunmakdayım.

Şimdi bu kız nie böle donguzca(abimin lafı ne demek acaba:P) bi cümleyle giriş yapdı die söyleniyo olabilirsiniz..Yani hayat manoton aynı okula git gel evde ders çalış uyu yat aynı, arada ufak tefek şeyler ve duygular dışında farklı bişi yok vala.Anahaber bülteni değil ki benim hayatım, her gün güncellensin:P

Bugün eski okulda bi arkadaşla 5 dakkacık konuşduk.O 5 dakkacıkda da çok mühim gibi karşılıklı beğendimiz platonik aşklarımızı anlattık.Yok benim ki şöle de benim ki esmer güseli vala benimkide beyaz işin zor vala alah kolaylık versin bizede zangurii zunguri bokdan şeler:P Zaten bi gelişmede yok dana gibi bakışıoz :P Bugün çok tepindim sınıfda oda bolca bakdı öküz gibi....İnsan gelir kaynaşır yaa öteki oğlanlardan azcık örnek alır tık yok.Ben baskalarıyla tepişirken o gayet çok sakin oturaklı:S ben oğlan o kız sanki ya!!!

Aaa unutmadan dün spor başkanı seçildim..Yeni hocamız, artık anormal bir durum olmadıkça söyleme ihtiyacı duymuyorum her hafta öğretmenler değişiyor işde:P Kim baskan olmak ister çocuklar kimsede tık yok.Kimse sorumluluk almak istemiyor haklılar tabi :D Hoca kendi gözüne kestirdiklerini çıkardı.Bende tahmin edildiği üzere oradaydım.Neyse efendim seçildim yani.Ama şaşırmadım değil millete kız erkek ezik eciş bücüş deve ayı farketmeden yakın davranmamın meyvelerini topladım:D Mutluyum bi yandan da mutsuz :P Sorumluluğun olduğu yerde benim barınmamam, barınmama izin verilmemesi lasım.Neyse onlarda zamanla öğrenicekler:D

Ayy bundan bi önceki yazımda baya bi böle derinlere inmişim bide mıy mıy bi şarkı koymuşum kafınızı şettim için özür dilerim.Gıy gıy ne bu ya kaldırıcakdımda birazda kalsın istedim...Ağır oturaklı bi blog görüntüsü verelim:P

Bugün babam ve benim japon arkadaşımızdan mektup aldık:D Nasılda kendisine karşı güsel ve türk hoşgörülüğünü sergiliyorum:P Çünkü bana bir t-shirt göndermiş yerim ben onu ya bölee çekik gözlerini öperim.Gözlerinizden öperim bay japıniz...Ama çok ttalı bir t-shirt ya böle üstünde bir sürü karikatür var.Gerçi üstünde japonca yazdığı için biraz bayalaştırıo ama yinede çok şeker, hediye hediyedir:P Bende hemen ingilizce mektubumu yazmaya başladım.Eee şimdi mektubu boş yollamak olmaz büyükannanelerimin(of ne zor kelime) elceyızlarıyla ördüğü çantalardan birini yollıcam.

Bunun dışında bişi yok vala ya hatırladığım...Varda artık onlar hayatımın ıcığı ciciği ayrıntısının ayrıntısı oluyor.Onları o slk düşüncelerimide dinlemek istiycenizi hiç sanmıyorum:P

Yaaa gitmeden bişi anltmak istedim ama şimdi onu taa sonlara koymayayım.Benim çok güldüm hatta gülmekden altıma sıçmama ramak kalan fıkra tadında bir olay neyse hatırladın da anlatam bi gün:D


CaSII

0 yorum: