19 Eylül 2008 Cuma

Sıkı Can Casıı

Bizim oğlan elden mi giido ne:S bugün fazla bakışmadık:D Arsız hanımla işim var kimse fark etmesede resmen çocukla konuşmak için kıçını yırtıyor manyak.Bugün bide gitar getirmiş dittiri dittiri gitar kıçının üstünde geziniyo ortalıkda.Resim ve müzik dersleri seçmeli istediğinden birini seçiyosun.Ben ve bizim oğlan resimi seçdik.Bu slk müziği seçdi.Nie anlamadım kafam çok karışdı:S:D Harekete geçme zamanı geldi kız kıçını yırtıo bende tık yok!

Bi çocuk daha var işe yarar müzip komik tipli biri keçi kafa diyelim.Garip davranıo bilemiyorum.Bişi hissetmiyorum ona galiba:S İlla analizini edicem ha:D Neyse ya o arkadaşım kalsın ölesi daha güzel...Arkadaşlıkdan sonra sevgili olmak yaramıo pek yürümüo cık cık!

Bugün eski okulumdan arkadaşımla konuşdum.Özlemişim vala yaaa...Yeni okulumda ne kadar arkadaş çoksada dost yok olamaz da:S Neyse ki alışdım yalnızlığa:D Kızlar bilirsiniz her yere birlikde gider.Hocam biz tuvalete gidebilir miyiz.Ayşecan sümüğüm akıo hadi kantine gidip peçete alalım.Yani böle hep bi birliktelik göbemiz bağlı bi şekilde hareket etme isteği vardır.

Edebi hocamız haftada 3 kitap okumamız gerekdiğini söledi:S Bize banada demiş oluyo doğal olarak imkansız:D Ama be yina ilk adımı attım başladım iki kitaba bi tanede başlamış olduğum vardı zaten etti 3 haftaya cumartesiye kadar bakalım biticek mi?Bitanesi bitsede olur ya:S:D Buraya bide kütüphane yapıcam biraz da işi zevklendirim ki bitsin demi!

Böyle işde ya baska bi değişiklik yok...Oturmuş can sıkıcı kasvetli havada çubuğuumu kıtırdatıyorum işde.



CaSII

0 yorum: