16 Eylül 2008 Salı

Alşimist CaSII

Ders bir, saat 8:30 civarları kimya dersi.Örkk o picikopat mı gelcek sabah sabah.Aaa yok hayır program deişti örtmenler atandı :P Yeni hoca geldi yoklamayı aldı derse başladık.Aman alahımm seviyorum bu adamı insan bu kadar güzel anlatamaz yaa!Abartmıyımde ilk konular biraz felsefik onun da etkisi var tabi.Simya(alşimi)-Simyacı(alşimişt)


Biz aç insanların zengin olma ve diğer madenleri altına çevirme uraşısına simya uğraşanada simyacı deniyormuş...Meğersem mübbarek dedim:D İbni Sina amcamız parayla pulla kafayı yemiş zengin olmaya çalışan bi simyacıymış:P Cık cık cık her şey altın mı canım?Karar verdim bende simyacı olucam alşimist casıı :D Simyacılık bir bilim dalı değilmiş deneme yanılma sınamaya dayanan sistematisi olmayan bişiymiş.

Sonracıma Lokman Hekim...Şimdiye kadar sıfatını çok kez duyduğum ama ne işe yaradını bilmedim gözü bu dünyayla dönmüş simyacı(simyacı olmaya bilir:S).Bu amcamız da ölümsüzlük iksirini bulmaya çabalamış durmuş...Ölümsüzlük iksiniri bulduğunu ama kaybettiğini rivayet eden efsaneler varmış...Rivayetlerden biri ölümsüzlük iksiri olan şişeyi dereye akarsuya düşürmüşmüş dereden geçerken bak sen şu işe:P Bi başkasıda eline yazdığı ölümsüzlük formülünü yağmurda silinmiş peh kesin uydurma...

Ve benim için çok önemli olan bişi daha öğrendim.Birinin bana bunu demesi gerekdi ya etrafım bu kadar mı cahil hadi ben nese:P Meğersem bizim bu Harry Potter'da ki felsefe taşı taa orta çağlardan gelen bişiymiş.Hem madenleri altına çevirecek hemde ölümsüzlük iksirinin bulunmasında kullanılcak efsanavi madde olan "Felsefe Taşını" bulmaya çok çalışmışlar.Kitabı ezberledim bu kısımda vala...Meğersem Orta çağdan beri uraşmışlar taşı bulmaya.Neyse ki bizim harry buldu problem yok:P

Ben sevdim ya bu işi baya...Hatta üstüne gitmeye karar verdim.Bir türlü başlayı başlayıp bitiremedim Sofie'nin Dünyası kitabını yeni başdan başıycam...Felsefe tarihi üzerine yaklaşık 600 sayfalık bir kitap...15 yaşındaki çirkin kızımız Sofie, gizemli filozofumuz tarafından mektuplar almaktadır...Orda da bir sürü adamın ismi geçio tek tek hepsini araştırcam.yaparım heralde:D sonra simyacı kitabını alıp okucaz bunu kimyacım dedim bide tübitakın 107 kimya öyküsü falan işde en kısa zamanda temin edicem...

İkinci ders saat 9:20 gibi coğrafya dersi...Geldi anlattı anlattı anlattı zil çaldı ders bitti anlattıklarımı öğrenmeden gelmeyin...Olur gelmiyek:P Başlıorum: jeoloji, jeofizik, kartografya, pedoloji, litoloji, hidroloji, akarsu bilimi, göl bilimi, oseonografya, metoroloji, fizik, biyoloji, botanik, zooloji....Neyime lazım bunlar benim yaa!!!

Ayy asıl bugünün olayı çatlak raziyee...İsmi ne hatırlamıorum hatırlamakda istemiyorum...Yeni biyoloji hocası...Kadın normal deil anormal kesinlkle pisikolojik sorunları var.Hiç abartmıyorum öğrenciler genelde hocaları hep kötüler bine bin katarak anlatır dünkü ingilizce hocamı anlattığım gibi misal:P Ama bu sefer öle böyle deil harbi kadın manyak ya bildin manyak...Parmaklıklar Ardındayı izleyenler bilir orda bi Gülten denen Alahın manyağı bi gardiyan var aynı ya onun tıpkısı huyu tipi suyu gözleri bile aynı mimikler falan deli deli tımarhanelik hal ve hareketler:P Gülten bundan sonra onun adı...

-ders çok güsel geçio demi canlarımm
-:SSSS
-bencede
-sevditcez öğrettircez kazandırttıcaz (gözler fıldır fıldır bua arada manyamış yüz hareketleri)

Öğleden sonra iki ders boşdu ödevleri yapdım matematiğede çalışdım ohhh çok rahatım şu ann:D Felsefik kitabıma başlıcam birazdan...Ay ben üniversitede felsefe mi okusam ki ya:D Meslek kararlarım ayrı bi vasatlık sonra bi ara değinelim:P Aaaa bak görüyo musun cıvayı unutdum anlatmayı:D sonra:P
Daha öğreniceğim çok şey var :/


CaSII

0 yorum: