7 Ekim 2008 Salı

Dönüş

Ta ta ta tata tammmm :::::.......

Uzun ve kocaman bir aradan sonra tekrar burdayım işde.Aslında şöyle bi kendimi toparlayıp yazamadım bir türlü.Unuttum herşeyi.Koskocaman dedik işde açsam kollarımı böle o kadar işde :P Aslında aklımda o kadar çok şey var ki yazıcak anlatıcak ama beynimin içindeki herşey uçdu gitti sanki.Kendimi toparlasam çok çok bi iyilik yapmış olucam hücrelerime :P
Şöyle bi herşeyi tekrar etmeyi düşünüyorum TGG(tekrar gözden geçirme:P)
Tatil anılarımı biraz sonraya alıyorum hele bi tekrar edim yaşadıklarımı bomba gibi düşücem buraya:PNeyse artık bu faslı kapatıp okulda beni kudum kudum kudurtan bi olaya geçiyorum.
Ders fizik.Almışlar o kürsüye dünyanın en anlayışsız kıt insanını oturtmuşlar.Neyse soru çözüyoruz.Hoca bu sefer zor bi soru yazdı tahtaya.Kim çıkıcak?? Kimsede ses seda yok.Hoca bakdı bakdı sonra iyi bakalım siz çıkmassanız biz sizi kaldırırız.Listeyi aldı eline süzdü süzdü Casıı Silver tahtaya.Bu nasıl bir şansdır ki 25 kişinin içinden ben.Neyse ben gözlerim soruda kaşlarım çatık bi halde tahtaya vardım elime tebeşiri de alıp tatatammm soruyu çözdüm :D Ama hiç sevinmeyin çünkü ben o soruyu çözceme çözdüğüme pin pişman oldum.Hoca geldi yanıma aferin ben hemen tünemek istiyorum sırama yol alıcam oda ne karşıma dikeldi.Başladı kadın beni azarlamaya sen benimle dalga mı geçiosun madem çözebiliodun biliodun nie kaldırmadın sen kendini ne sanıosun zorla mı yapdırıcaz sana soruyu.Gözümün içine içine bakıo bide ben bu arada yerin merkezine ulaşmak üzereydim sanırım ama erkeklikden çakdırmıyorum tabi :P bende bakıyorum onun gözüne ne başımı eğdim ne bi renk verdim.Sonra o ders nasıl bitti bilmiyorum ama hemen tuvalete koşdum yanaklarım kızarmış. Herşeye engel oluyorum belli etmiyorum ama lanet olsun çok beyazım ya :DDDD hemen kızarıyorum küçük bişiyde.Utansam yalan söylesem hep bu renk beliriveriyor suratımda...Bu yüzden lütfen beni fazla heyecandan uzak tutunuz :P


CaSII


not=>Ya ben neden hep etiket koymayı unutuyorum ya!!!

0 yorum: