13 Ekim 2008 Pazartesi

By Danıl

pupupu puff

By Danıl.Kendisine göz koyduğum, hipoteklediğim platanik olup olmadığından emin olamadığım dişlek yarim :P Kendiziyle birbirimizi keşfettiğimizden beri bakışıyok.Derslerde, tenefüslerde, kantinde, yemekhanede, sırada her an :P(o kadar da değil tabi).İlişkimiz bakışmayı geçip konuşma faaliyetine geçemediğinden pek bi sıkılmışdım.Unutmuşdum bakmıyordum artık öle denk menk gelirse felan.Şurda anlattığım Arsız Hanım'ı bir zamanlar parçalamak isterken şimdilerde en iyi arkadaşım oldu çıkdı.Yedimiz içdimiz ayrı gitmez oldu.Kuzu sarma ciğer öle bişiler olduk işde.By Danıl'ı da unutmuşdum zati keyfimiz iyiydi.Bide şu var bu slk danıl efendi bayram dönüşü tıraş olmuş.Öyk börk çikin olmuş.Sadece o olsa iyi sınıfın tüm erkekleri.Göz zevkim bozuldu ya.Oldum olası tıraşlı olanları sevmem.Çok çirkin oluyorlar saçlarını kesdirdikden sonra..

Neyse işde bugün bir iki kere bu Arsız arkadaşımı danılın etraflarında kıçını yırta yırta gezindini gördüm.Güya danılın arkadaşlarıyla konuşup bizim slkla aynı ortamlarda olucak afişde :P sonra böyle bağırmalar
-Danıllllll arkanız boş mu??

Böyle bir oyunlar entrikalar ya sabır dedim.Sabır sabır bi yere kadar dedim.O kurtsa ben tilkiyim dedim içimden:DD Sonra aman Casıı kızzımmm dedim sen bu paçozlarla uğraşcak kız mısın :P Boşverdim sallamadım.

Ama bu köfteor dişlek danıl aşkımı depreştirdi.Hoca gelmemiş daha dolanıom kapının oralarda Arsız Hanımda yanımda bi bakdım bu danıl özürlü özürlü bişileri gösterio taklit mi edio ne iki kolunu kaldırıp çaplatıo.Arsız arkadaşıma gösterdim kaçırdı tabi bu slk göremedi..Bende Taklit ettim danılımı :P Oda gördü gülüşdük bana bakdı güldü güldü güldü.Aman alahım kelebekler mutluluk sarhoşu,çocuk var ya oraya bir gelirsem seni parça pünçük ederim yaws kendimi tutamıcam kes gülmeyi!!!

Yani zorlama bişiler yapmakda istemiyorum danılla konuşma çabalarına girmek için kıccağazcımı paralamak hiç geçmio içimden.Akışına bırakmak istiyorum ben ona değil o bana gelsin ywas :P


CaSII

0 yorum: