18 Ekim 2008 Cumartesi

Sınavlar


Ekimin sonu kasımın başı sınav bombardımına tutuluyoruz.Matematik hariç hiç bi dersi sallamadım için bu hafta sonu ve hafta içi bol bol çalışmam lazım.İngilizceden zaten düzgün bi not alamassam bittim.Sürekli adamın gözüne batıyorum.Matematie zaten eşek gibi çalışıoz.Kimya ve fiziği çalışdım mı haftasonu biyolojiyi falanda ezberlerik hafta içi de sözel derslere çalışdım mı tmmdır.Tabi bu arada arkadaşlardan ders notlarını almam zira doğru düzgünbi düzenim yok metematik dışında.Her defterimde bütün derslerden notlarım var baya curman etmişim.Tam da aksi gibi sınıf haftasında abim geli ya.O yüzden ekimin sonunda bloğu bir iki haftalığına artık ne kadar kalırsa kapatıcam.Zira bütün delileri kaldırmam gerek.Şimdi o buraya gelince herşeyi gurcalar sonradan sıkıntıya düşmeyelim.Sanal arkadaşlarımın resimlerini, yazılarımı, özel resimlerimi, abidik gubidik şeyleri topdan flashdiske attım.İnşalah delil bırakmamışımdır :P

Birazdan eski sınıfımdan bi arkadaşımın yanına gidicem.Hem ders çalışırız hemde muhabbet ederik kaynatırık.Yenileri pek beni sarmadı :P Sınavlar bittikden somra rahatlarım.

Dün aksam ascık beyaz showu izledim.Bu inodnot bölümünde ki şarkı manyak bişi ya insan kopuo ya:D Çek git bebeğim çek git bavulunu al çek gitt suhahahaha:D alahım yarabbim zaten beyazın üstten profilinde bakışları insanı bitiriyor yaws...

"Çek git bebeğim çeeekk giitt bavulunu topla çeekkk giiitti" suhahahaa

CaSII

0 yorum: