12 Ekim 2008 Pazar

Rol


Bazen kendimi bir filmde gibi hissediyorum.Rol yapmak geliyor içimden.Kendimle baş başa kalınca, sanki ezberlemişcesine tüm senaryoyu, oynuyorum fikrimce.Ne anlıyorum hiç bi şey.Bu sefer yalan yok ya!Haksızlık etmicem rolüme.
Mutluluk,tebessüm,huzur,neşe yapmacıklaşıyor yüzümde.Çirkin geliyorum kendime.Yapmacık şeylerden oldum olası nefret ederim.Aman kimene ki!

Acılar,gözyaşları,hüzün,derin bakışlar,saflık ayrı bir anlam kazanıyor yüzümde, rolümü oynarken...Çok güzel geliyorum kendime.Büyülüyor beni , rolümdeki ben.Ama aynaya bakamıyorum.Odamda hiç ayna yok.Korkuyorum aynalardan.Ya yapmacıklığımı görüp kendimden tiksinirsem.Ya bu güzel hüzünlü gözleri derinliği, akan gözyaşlarının güzelliği gerçek de değilse.Gerçek olamıcak kadar güzellerse!!!Yanlış hissediyorsam yoksa....

Otobüs geçdi bitane...O şimdi denize karşı oturmuş ufku izliyor.Ben oturmuşum ormana ağaçları izliyorum.O meltemin rüzgarını hissediyor teninde ben dağların soğukluğunu alıyorum saçlarımın arasına.O dalgaların sesine dikkat kesilmiş Ben yaprakların hışırtısına.

Çıkarmışız pabuçlarımızı...

Yürüyor pamukdan kumların üstünde.Vuruyor ayaklarına sular.Her vuruşunda daha bir rahatlıyor.Bırakıyor, geri dönen dalgalar kinini, acısını,sevgisini...
Sıra bende şimdi.Yürümem gerek.Hayır çok acımıcak ayaklarım.Batsada çalı çırpı hissetmicek tenim.Alışmışım orman da terkedilmeye.Nasırlaşmış tabanlarım.Umudum var yürümeye.Biliyorum ki her buraya düştüğümde yeni bir sahile yol alıcam.Yeni birinin hayatına giricem.Yeni bir o giricek hayatıma.

Yol alıcaz rüzgarın bize çizdiği rotada.Tek merak ettiğim gelecek sefer hangi ormanda terkedilicem.Nerede bırakıcak beni o çok sevdiğim??


CaSII

0 yorum: