12 Ekim 2008 Pazar

Muayyen Günleri


Allahım tam bir işkence...Çekemiyorum yaa..Yada annemin dediği gibi canım çok tatlı :P Ee tabikide tatlı!!Artık yorgunlukdan ve halsizlikden gözlerim altı çöküyo, ağzım mamut gibi açık bi şekilde geziniyorum, sesli sesli hıhı hıhırr gibilerinden nefesler alıyorum, buranın bu sıcağında yaz yada kış dinlemeden ceketlerle yetmiyor montlarla geziniyorum.Kısacası bıkdım bee!!!

Karar verdim rahim mahim ne zart zurt varsa aldırıcam kardeşim bir ömür yada 40'lı yaşlara kadar çekilmez bu böyle yaa.Çocuk işinide düşündüm bi tane taşıyıcı annen bulduk mu tmm :P
Ama cidden ilk gün salya sümük ağlamalar sanırsınız ölücem; vermidonlar, sıcak çorbalar, ıhlamurlar kekikler alah ne verdiyse artık...

Üstüne üstelik bir sürü ödevim var daha birine bile dokunabilmiş değilim.Kimseye derdimide anlatamam zaten:
-Imm hocam ben şey anlarsın ya işde regl günündeydim de
-Hönk hönk hönk
-ya benim rahim sağolsun pek bi depresifli geçiriyoda özel günlerini bünyem sarsılıo
-ödevin nerde????

Ya hoca ben ne anlatıyorum ya bu kadar anlayışsız işde hocalar.Bunları söyliycem hoca beni her gördüğünde aklından neler geçiricek kim bilir :PPPPP
Ne saçmalıyorum ya :Ss Ya işde dertliyim sancım var her an bağırsak işkembe yumurtalık her ne bok varsa orda götümden çıkıp gelebilir.

Sancı demişken aklıma geldi :D Geçenlerde doğum videosu izledim iki suda biri hastenede normal doğum biride hastenede sezeryan.Ha bide kürtaj sonrası bi bebek.Kesinlikle insanın cocuk cincon mincon isteyesi gelmio ya kadının götünü şey(ne diyorum ben yaws fazla açıldım:P)

Her neyse yani kadın olmak zor heleki o şeyi ordan çıkarmak dahada bi zor.Suda doğum moğum daha az acıtıyo falan hikaye ya kadın bi bağrıyo görceksin eyvah kıç mıç kalmadı yırtıldı dedim.Sezeryan ameliyat gibi bişi zaten temiz iş :P Bide bebek izledim kürtajla alınmış daha tam gelişimini tamamlayamamış iç organları falan dışarda berbat oldum.Hele daha kalbi atıo öle kötü ki içim hoş oldu kalbi atıo hala hızlı hızlı annesinin babasının onu istememesine rağmen hayatta kalmaya çalışıo içim parçalandı.Bu işi yapanlarda ne vicdan ne de duyarlılığın bi kırıntısı var kalplerinde.

Neyse nerden nereye geldik.Bu arada "Susanna Tamaro-Yüreğinin Götürdüğü Yere Git" herkese tavsiye ederim.Başları baya bi sıkıcı bayıyo insanı.Hatta o derece ki kitabı kaç senesinde aldım hatırlaıyorum baya küçükdüm ama :D Başlayıp başlayıp bitirememişdim.Gene başladım geçenlerde bu sefer baya ilerledim hatta bitirdim işde.Sonlarına doğru baya bi zevklenio kitap.Bugün mesaj verelim hatta böle toplumsal içerikli postlarda etiketleri unuttuğum gibi unutmassam veriyim hep :D (toplumsal içerikli posta bak bee!!)

"Yüreğinin Götürdüğü Yere Git" Sevgili Okuyucu.....


DipNot#sen sen ol kadın okuyucu çocuk doğururken bi kere deil bin kere daha düşün eşinin gazına mazına gelme çok istiosa kendisi doğursun teknoloji ilerledi vala :P Dimi ama :P



CaSII

0 yorum: