20 Ekim 2008 Pazartesi

Durmak Yok!!

İvet tüm olumlu olumsuz hallerimize rağmen.Dönya dönüyo zaman akıo ee bizim sınavlarda yaklaşıo :P Bugün sahafçıları, kitapçıları nereyei bulduysam gezdim.Doldurdum torbamı geldim :D Ders kitabı aldım 4-5 tane 4 denede okuncak kitap aldım.Dersler bu iveriklerde(bu ne be:D)

Imm aşk meşk konusunda da yetti yanii ya asına mıçtımının çoçcu beni deli edio ya takmıyorum artık.Sallamıcam kime giderse gitsin malın teki yaaaaa!!!Buna takılıp kalırsam kafayı yicem yoksa sapçık danaaaa...

Ayh bloğumcumun da müziğini değiştirdim.Bu çocuk beni deli etti şimdi böle karamsar bi şarkı koymuşum hatırlamıyorum bile akıl felan bırakmadı dongoz bende.Hemen değiştiriyorum.Hiç çiçimde değilsin dişlek embesill bok herif götoş....BEYİNSİS ÖKÜS

Öhm her neyse ben özüme dönim.Keyfim yerinde şimdilik her şey olunda.Her zamanki olumsuzlukları saymıyorum onlar benim artık hayatımın bir parçası :P Millet benim soğukluğuma takmış ya.Anneme kızın ne soğuk diolarmış pehhh...Ama harbiden bilmediğim ortamlarda millete bir bakışım var ki :D

Bu konuyla ilgili aklıma bişşi geldi.1-2 senedir oturyoruz bu apartmanda ama kimseyi tanımıyorum.Geçenlerde benimle yaşıt çocu olan bi komşumuz gelmş kapıya.Kızları kümya sorularını çözememiş beni çağırıyorlar.Neyse gittik çözdük geldik soruları zaten cevapları varmış ama neyin nerden geldiğini anlamamış.Sk kızlar götlerine kokoşlıycaklarına biras ders çalışsalar fena olmaz.Bide diyolarmış annelerine bize selam vermiolar hiç anne diye.Benim sizinle ne alakam olur be.Kız ya biz vercekdik dedi duraksadı tam dicekdi anası araya girdi utanmışlar dedi kısda hemen onayladı.Tabi benim gözümden kaçar mıı ben bunlara gelip geçerken götümle bile bakmıyorum.Bana selam vermeyi bırak gelip geçerken sürtüşcez nerdeyse:D Sınıf arkadaşlarımda cıvıklığımdan yakınırlar :P
-Yaa casıı alah aşkına git ya sarılma alın şunu başımdan :P
Aşırı sevgi potansiyelim varmış acilen manita etmem gerekmiş öle diolar :D
Bencede.........


CaSII

0 yorum: