10 Ekim 2008 Cuma

Özzledim*

.................### Canım sıkılıyo gene...

Evin içinde bir oraya birburaya kuyrymu sallaya sallaya fink atıyorum.Özledim.Eski günleri özledim arkadaşlarımı, komşularımızı, komşu çocuklarını, kuşumu, örtmenimi, kıç kadar okulumu, balkonumuzu, gezmeleri eski düzenimi özledim.Her zaman geçmişde yaşadıklarına şöle bi dönüp bakdığında ne güzel günlerdi dersin.Halbu ki o zamanlarsa yaşantından şikayet edip durmuşundur.Keşke bulunduğumuz anın tadını çıkarabilsek şikayet edip durmadan.Şükretmeyi öğrenebilsek yada öğrenebilsem :P Gittikçe sanki daha kötüleşiyor büyükçe daha da büyüyor sorunlar.Ama bakıyosun sorun aynı sorun farklı olansa senin bakış açın daha da genişlemiş.E tabi büyüyosun genişlicek ama ben daha o küçücük açıda sorunlarımı çözememişken bunlarla nasıl başa çıkıcam?Bazen görmek istemiyorum görmezlikden gelmek yokmuş gibi davranma istiyorum olmuyor olmuyor.Tüm bunlara rağmen normal hayat seyirinde gayet mutluymuş gibi hareket ediyorum.Şİmdi yok saymış mı oluyorum acaba?Ama yalnız kaldığımda vicdan azabı çekebiliyorum.Neyse en azından birazda olsa duyarlıyım :P

Ne yazıcağımı hiç bilmiyorum öle kafama göre karalıyorum sırfda yazmış olmak için yazıyorum.Kelimeleri bir araya getirip cümle kuramıyorum.Özürlü gibi oldum iyce.Buraya gelince böle diyorumda okulda saçlarımı sala sala koridorlarda otobüslerde fink atıyorum.Kesinlikle beni azıttıran çevre ya eve gelince hiç böle olmuyorum kuzu ciğer sarma mübarek :P

Ayşu fondaki müziği deişirip hareketli bişiler koyim diyorum da bir türlü elim gitmiyor neyse oda olucak inşallah.Otistik ruh hallerinden çıkarsam :p

Neyse bu kadar yeter sıkıldım konuşcak bişi bulamıyorum.Blog boş kalmasın die yazdım zaten bu postu ölede uydurukdan bi başlık attım :P

Haydi hoşçakalın na na nanaarıim ririm nanrimmm


CaSII

0 yorum: