17 Ekim 2008 Cuma

İnanç

İnanmak.inanç.inanmka lazım içten inanamak.inacımızın olması lazım bu dünyaya karşı koyabilcek kadar inanç.günümüzde insan dediğim ama hayvanlardan farkı olmayanlar o kadar çok ki.dünya dünyayayla orantılı yaşmamız hayatımız o kadar çok pisliklerle dolmuş ki arındırmak çok zor.temizlemek çok zor ama bir o kadar basit.insanların inanacı inanadıkları innadıkları uğruna her şeyi yapabilecekleri bir olgu lazım.korkmak lazım sadece ondan.kurallarına ilkelerine inanmak söz ve davranışlarımızda uygulamak.ama en önemlisisde doğr inancı bulmak.bu kadar zor değilken doğruyu bulmak onu görmek insanların bu kadar yanlışlara sapmaları nedne? neden bu uğraşları.apaçık işte gözlerinin önünde o kadar temiz o kadar saf o kadar ışık saçıyo ki etrafına herksi büyülüyorken neden yanlışlıklar var.neden kötü yollara sapılmış hep.

Yoksa kuvvetli değil mi o kadar inancımız.onun uğruna almaz mıyız her şeyi karşımıza.kuvvetli değilse inancımız korkmuyorsak ondan kurallarına yasaklarına uymuyorsak eğer ne anlamı kalır ona inanmanın doğru yolu bulmanın ne anlamı kalır?

İnsanlardan korkarım. İnandıkları doğruyu, inandıklarının kurallarını uygulamıyorlarsa hele ki ondan korkmuyorsa ondan çekinmiyorsa o insa ne fenalıklar yapmaz ki.korktuğumuz yoksa, inandığımız yoksa neden çekiniriz kötü şeylerden kötü yolla varılan yerlerden.eğer kork muyorsanız ondan yanımdan çekilin görmesin gözüm sizi.duymasın kulağım.anlamak da istemiyorum sizi saygı da göstermiyorum.çekilin yolumdan bari beni kendiniziz benzetmeyin.bir avuş kadar da olsak biz size bedeliz.elbet inabdığımız kurallarına uyduğumuz ondan korktuğumuz bizi kanatları altına alır.koruru gözetir biziz her şeyden!!!!!

##2007 de yazılmış bi yazı yaklaşık bir seneyi geçmiş.Benim derdim hep aynıymış galiba.Ama bu yazıyı hangi mantıkla düşünceyle bi çoşkuyla yazdığımı bilmiyorum.Daha soğrusu benim yazdığıma inanmak çok zor.Ben değilim sanki :SSS

CaSII

0 yorum: