17 Ekim 2008 Cuma

SıkıldıM


Sıkıldım.Çok sıkıldım bu sefer.Her gün sabah erkn kalkmakdan, durağa gitmekden,durakda oturmakdan, otobüse binmekden,sıkış tepiş olmakdan, herkesin bana bakdığı gibi salakça bi düşünceden,okula gitmekden, tanımadığım kişilerle göz göze gelmekden, aynı suratları görmekden çooookkk sıkıldım...

Yemekhane sırasına girmek istemiyorum kaynak yapmak en öne geçmek istiyorum.O camışımsı öğrenciye benzemeyen öğrencilerin gözünü patlatmak istiyorum.Otobüsde her zaman yer kapmak istiyorum.Kimse bana bakmasın istiyorum.Canımın istediğine istediğimi söyliyim istiyorum.Annemin bi gün ağzıma sıçma ihtimalini bırakıp çıkıntılık yapmak istiyorum.Babama gidip baba yaşıyor musun demek istiyorum.Abiiimin yanına gidip
-abicim öz abim üveyleden çok sıkıldım demek istiyorum
İngilizceciden azar yemek istemiyorum.Benim keşfettiğim şeyleri kimse sahiplenmesin istiyorum...Lüküs ihtiyaçlarım yerine getirilmesin istiyorum.Salak demek istemiyorum.Küçümsemek istemiyorum.İnsanları tiplerine göre yargılamak istemiyorum...

Tüm bunları isteyip istemdiğimden kaybettiğimde elde ettiğimde mutlu olucağımdan da emin değilim.

En önemliside bi amacım olsun istiyorum.En kötüsü bu galiba bi amacım yok.Amaç derken şu olucam bu olucam bunu edicem yapıcam değil.Yok işde ya amaç yok.Lay lom lom hadi ders çalışıcam üniversitye gidelim ortamlara girelim dünyayı gezelim işimizin başına geçelim kariyer edelim her limanda şehirde hatta her sokak başında bir sevgili bırakalım, sonra çok sevelim sıçalım kariyerimizin içine ömür boyu evet diye saçma sapan bi imza atalım ömür boyu ona sadık kalmıycağımızı bile bile, sonra bi yazarla tanışalım köşe başlarında sevişelim bana satış rekorları kıran kitaplar yazsın sığdıramasın güzelliğimi düz cümlelere kafiyeler atsın şiirler yazsın bana, çocum olsun yok yok bu irençliğin içine böyle temiz bir varlığı yerleştirmek bana yakışmaz.Sonra ölelim.Amaçsız ölmek ne fena.Girelim toprağa boğsun kara toprak beni.Bekleyelim kıyameti.Ağaç diksinler mezarıma serinlik yapsın bedenime ta ki o güne kadar.Ha bide su dolu testimi unutmayın sakın.Toprağımıda düşünün ben boğazına takıldıkça sularsınız onu, bir ikide sırtına sıvazlayın sevapdır Allah rızası.....

###Boşlukda yürümemek düşüncesiyle..........


CaSII

0 yorum: